Reklamáció és visszatérítés

A termék visszaküldése és a szerződéstől való elállás

Meggondolhatod magad, és lemondhatsz a Woodfi.hu webshopban rendelt termékről indoklás nélkül a csomag átvételének napjától számított 14 napon(*) belül.

Rövid útmutató:
1. Állíts ki egy írásos nyilatkozatot a szerződéstől való elállásról.
2. Küldd vissza a terméket a vásárlást igazoló dokumentummal (számla) együtt a következő címre:

Woodfi
BStores Corporation s.r.o.
Radosovice 177
386 01 Strakonice
Czech Republic
„woodfi.hu – elállás” felirattal

3. A vásárlástól minden esetben úgy tudsz elállni, hogy a csomagot elküldöd a raktárunkba. A szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot küldd el a termékkel együtt.
4. Ha a megrendelést utánvéttel fizetted és megadod a bankszámlaszámod, akkor a megadott bankszámlaszámra kapod vissza az összeget. Ha az elektronikus GoPay rendszeren keresztül fizettél, akkor ugyanarra a kártyaszámra küldjük vissza az összeget, melyről a megrendelés ki lett fizetve.
5. Az összeg visszatérítése haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül megtörténik.

Ne felejtsd el:
Amennyiben fogyasztó vagy, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján bármiféle indoklás megadása nélkül 14 napig állhatsz el a szerződéstől a termék tulajdonba vételétől számítva. Emlékezz rá, hogy felelősséggel tartozol a termék olyan jellegű értékcsökkenéséért, ami a termék jellegén, tulajdonságén és funkcionalitásán túli használatból ered.

A Woodfi.hu áruházban vásárolt termékeket érintő reklamáció



Minden, a Woodfi.hu webáruházban általad vásárolt termékkel kapcsolatban megilletnek a Polgári Törvénykönyvben meghatározott termékhibával, az eladó felelősségével kapcsolatos jogosultságok (kellékszavatosság) a vásárlás dátumától számított 2 éven keresztül.
Rövid útmutató:
1. Állíts össze egy írásos reklamáció bejelentőt.
2. Küldd el a megreklamált terméket az űrlappal együtt a következő címre:

Woodfi
BStores Corporation s.r.o.
Radosovice 177
386 01 Strakonice
Czech Republic
„Woodfi.hu – reklamáció” felirattal

3. Panaszodat legfeljebb 30 napon belül kezeljük, annak bejelentésétől számítva.
4. A panasz keretében a Vevő a következő követelésekkel léphet fel: a termék új termékre cserélése, árcsökkentés, elállás a szerződéstől – amennyiben a termék jelentős hibával rendelkezik.

Ne felejtsd el:
A panaszbejelentő űrlap kitöltésével elküldöd a panaszkezeléshez szükséges összes információt (az adataidat, a felfedezett hiba leírását, a szavatosság keretében igényelt követelést). A termék visszaküldésével kapcsolatos költségek Téged terhelnek. Ne felejtsd el, hogy utánvétes küldeményeket az áruház nem vesz át. Jogosnak ítélt reklamáció esetében azok a költségek, amik a termék visszaküldésével kapcsolatban merültek fel, visszatérítésre kerülnek Neked. A http://ec.europa.eu/consumers/odr cím alatt elérhető egy online platform a fogyasztók és vállalkozások között felmerülő viták rendezésére (ún. ODR platform). A platform egy olyan weboldal, ami lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy megismerjék az általános információkat az interneten megkötött szerződések vonatkozásában felmerült jogviták megoldásával kapcsolatban, anélkül, hogy az ügyet bíróság elé kellene vinni (pl. közvetítés vagy választottbíráskodás útján). A platformon keresztül panaszt is intézhetsz egy alternatív vitarendezési testülethez, és csatolhatod a vonatkozó dokumentumokat.


Elállási űrlap

Vissza a boltba